25 May 2009

Pengumuman Pertama.

Assalamualaikum kepada 2 followers aku.

Haha.

Korang sebenarnya perasan ke tak kalau blog aku yang ni diupdate? Hehe. Sebab nya aku rasa takde orang datang sini pun sebab macam selalu diabaikan berbulan-bulan lamanya. Tapi korang patut tau, aku sentiasa eager nak update blog yang ni cuma aku kena lah pilih lagu atau lirik yang betul-betul meaningful untuk letak kat sini.

Meaningful untuk aku lah. Bukan untuk korang. Kalau meaningful untuk aku tu meaningful untuk korang jugak tu kira OK lah.

Lepas tu, aku nak cakap terima kasih kat korang yang sudi follow blog ni. Haha. Dua orang pun dua orang laa.. Yang pasti nya, bila aku tengok ada follower yang bertambah, excited lah sikit aku. Haha.

Dan aku rasa selain lirik, aku juga nak post quotes yang aku rasa menarik. Dan kebanyakannya akan berkisarkan tentang LOVE. Haha. Jiwang karat, so what?

Quotes, dan mungkin gambar-gambar yang menyentuh perasaan. OK tak?

Akhir kata, selamat majukan diri dan semoga kau pandai berjimat-cermat.

Love,
Dayana.






ps: Ada orang baca tak ni?

4 comments:

a p i t i k u s t i k a said...

hehe. jgn begitu.
x bermakna aku x komen aku x melawat weh.
aku tgok2 gak sini. sebab kau dengar lagu yg satu side yg lain dr aku dengar.
nak gak tahu lagu2 yg aku x tahu.
cheers!

Dayana said...

haha. ok2. point taken. :)

BoBo said...

letak la gmbo sndiri..
lagi ngam..
hehehehe...

Dayana said...

tu gamba sendiri la tu.. gamba tangan dan hp sendiri.. haha.

eh, gamba mane yang ko maksudkan ni?