26 January 2009

Jatuh Cinta - Pacai (OST Sepi)


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com


Lama ku tunggu
Rindu di hati ini berteman resah
Menanti hadirmu
Untuk memujuk rindu membara
Sesungguhnya tiada terduga aku kan jatuh cinta
Pada mu di kedua kali
Percayalah
Kasih ku pada mu
Semakin hari semakin menjadi
Sesuatu yang luluh
Tiada pernah aku mengalami
Pada mu kasih ku
Ku curah segalanya di hati ku ini
Sesuatu yang luluh
Tiada pernah aku mengalami
Kau kekasih ku, abadi
Aku rindu di hati ini semakin resah
Ku sebut nama mu
Untuk memujuk rindu membara
Sesungguhnya tiada terduga aku kan jatuh cinta
Pada mu di kedua kali
Percayalah
Hey!
Kasih ku pada mu
Semakin hari semakin menjadi
Sesuatu yang luluh
Tiada pernah aku mengalami
Pada mu kasih ku
Ku curah segalanya di hati ku ini
Sesuatu yang luluh
Tiada pernah aku mengalami
Kasih ku pada mu
Semakin hari semakin menjadi
Sesuatu yang luluh
Tiada pernah aku mengalami
Kau kekasih ku
Abadi

No comments: